Главно мени
lofo

почетна

lofo

Медикал

lofo

Естетик

lofo

Аптека

lofo

Веледрогерија

lofo

контакт

затвори

Следете нè:

затвори
затвори

контактирајте нè

Главен пулт

Трудова медицина и систематски прегледи, интерна медицина, кабинет за ОРЛ, офталмологија, дерматовенерологија и ласер кабинет , педијатрија, општа медицина, психијатрија, психологија, неуропедијатрија, лабораторија , хирургија, стома центар и центар за рани

Телефон: 02 3248 454

Спрат бр. 2

Физикална

Физикална медицина и рехабилитација

Телефон: 02 3248 451

Спрат бр. 1

Гинекологија

Телефон: 02 3248 468

Спрат бр. 3

Стоматологија

Заботехничка лабораторија

Телефон: 02 3248 482

Спрат бр. 3

Вашето име

Вашето презиме

Вашата е-пошта*

Вашиот телефон

Вашата порака

Испрати ја пораката на твојот маил Бидете навремено информирани за најновите акции и промоции во Медикал Центар
promedika logo
Закажете преглед

пребарај

Сончев витамин– извор на имунитет...

Неуропедијатрија

Повеќе

Систематски прегледи

Повеќе

Ласерска епилација

Повеќе

Медицински транспорт

Повеќе

Сончев витамин– извор на имунитет и здравје

Сончев витамин– извор на имунитет и здравје 

На телото му треба сончева светлина за да произведе витамин Д синтетизирајќи го во кожата. Овој витамин е неопходен за раст и заштита на забите и коските и за силен имун систем. А го добиваме бесплатно. Телото  подобро го искористува витамин Д кој е добиен од сонцето отколку тој добиен од храната. Ако има недостаток на витамин Д телото не може да го апсорбира калциумот. Затоа коските стануваат слаби и лесно кршливи.

Искористете ги лековитите својства на сончевите УВ зраци и придржувајте се до препораките за нивно сигурно користење во тераписки цели.

Планирајте редовно изложување на сонце, а не да е тоа само неколку дена, недели во тек на летниот годишен одмор.  

Шетајте на свеж воздух.  

Никогаш не се “пржите” на сонце. 

Најдобро време за сончање е во пролет и рано лето.  

Сончајте се рано наутро. На Исток се смета дека изгрејсонцето е време од денот со најголем потенцијал. Во Кина во утринските часови во парковите луѓето вежбаат тај чи свртени кон исток, кон сонцето кое излегува. Во Индија денот го започнуваат со Поздрав на сонцето.

Внесувајте свежа храна богата со антиоксидакси и бета-каротен, отфрлете ја преработената храна.

sun, winter
Иако стоењето на сонце има бројни предности треба да се внимава и не треба да се претерува. УВ зрачењето е штетно само ако се претера со престој на сонце.

За несреќа, стравот од престојување на сонце денес стана раширена параноја. Време е да се исправи таа грешка и повторно да го воведеме сонцето во нашите животи. 

Искористете го времето кога е ведро и поминете на сонце секој ден по 15-20 мин. Тоа време ќе осугура доволна количина на витамин Д за да имате оптимално здравје.

пишува Д-р. мед.сци. Маја Милованчева-Поповска, интернист-нефролог

Препорачуваме

Повеќе

Актуелно

Повеќе

Fb widget

Е-информатор

Внесете e-mail адреса  

 

Советувалиште за стома пациенти